درباره بچه مرشد – ما فعالیت‌مان را با آموزش برنامه‌نویسی و رباتیک به گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان شروع کردیم. مرشد به معنای راهنما و هدایت‌گر است و نام *_ بچه مرشد _* را از آن زمان به یادگار داریم.

رشد سرسام‌آور سخت‌افزارهای کامپیوتری و کنترلی در دهه اخیر دنیا از یک طرف. و ازطرف دیگر محدودیت‌های موسسات غیر تجاری و آموزشی ، ما را بر‌آن داشت تا با ثبت شرکت بازرگانی بچه مرشد به شماره ثبتی 585082 کار خود را توسعه دهیم. همچنین شرایط تحریم‌های جاری باعث شد تا تصمیم بگیریم. تا رسما به عنوان تأمین کننده‌ قطعات و کامپیوترهای تک برد و خاص منظوره به پشتیبانی از پروژه‌ها و آموزش‌های هوشمندسازی، اینترنت اشیا و رباتیک بپردازیم.

علیرغم اینکه در این حوزه هیچ محدودیتی برای خود قایل نیستیم. اما همچنان علاقه‌مندی و گروه هدف اصلی ما را همان گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان تشکیل داده‌اند. هرچند که با پیشرفت علوم نوین مرز بندی‌های دنیای حقیقی مرتبا درحال جابه‌جایی هستند. و نمی‌توان بطور قطع گفت چه سطحی از علم، مختص چه سنی و یا چه محصولی انحصارا برای چه گروهی هست؟!

به‌عنوان مثال محصولات رزبری در ابتدا با اهداف آموزشی، آن‌هم با هدف قراردادن دانش‌آموزان، تولید شدند. ولی امروز بیشترین مورد استفاده را در تولیدات رباتیک، هوش مصنوعی و توسعه اینترنت اشیا دارند. یا محصولات میکروبیت که برای آموزش علم و فناوری به کودکان در سنین پایین در انگلستان تولید شدند و امروز صنعتگران و دانشجویان در هوشمندسازی خانه‌ها، آلات موسیقی و … از آن استفاده می کنند.

شاید با این بیوگرافی کوچکی که از خودمان ارائه کردیم، توانسته‌باشیم علت اصلی علاقه‌مندی‌مان در مخاطب قراردادن کودکان و دانش‌آموزان را برملا کرده‌باشیم.

درباره بچه مرشد – درحال حاضر مشغول تهیه و تأمین بیش از 300 تنوع محصولی مرتبط با بردها و متعلقات شرکت Raspberry pi هستیم. این‌ها شامل قطعات اصلی بردها، کیس‌ها ، کی‌بوردها و صفحات نمایش لمسی، خنک کننده‌ها و شیلدهای مختلف می‌شوند. بعضی از محصولاتی‌که تهیه و در حال واردات هستیم در هیچ فروشگاه داخلی دیگری ندیده‌ایم و از آنجمله می‌توانیم به کیس‌های آرگون ویژه دارای هاردSSD  و اتصال USB3 سرعت بالا اشاره نمود که رسپبری پای شما را به یک دسکتاپ بسیار پرسرعت و با ظرفیت ذخیره‌سازی قابل قبول ( در حد رایانه‌های x86 ) تبدیل می‌نماید.

همچنین رویاپردازی‌های زیادی در حوزه ارائه پیشنهادات ارزان قیمت از ابزارهای شرکت و حضور در کلاس‌های مجازی برای دانش‌آموزان و دانشجویان را دنبال می‌کنیم که قطعا شرایط حضور در کلاس‌های آنلاین را برای شما تسهیل، تسریع و ارزان خواهد ساخت و درعین حال شما را قادر خواهد ساخت تا در یک فضای تعاملی و دوطرفه به آموزش و ارتباط با معلمان و اساتید خود بپردازید.

از اینکه با شما در ارتباطیم بسیار خرسندیم و درخواست می‌کنیم برای اطلاع بیشتر از برنامه‌های آینده، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال نمایید.